الأربعاء، 24 نوفمبر 2010

حورات شعريه

هى...... اجمل مشاعر ف قلبى ليك
احساس جميل بحسه فيك
احساس ياحبيبى مايتوصفش
احساس باجمل معنى دوبنى فيك
خلانى عايش بس ليك
لو كنت حاسه قول وماتتكسفش

هو.....ياريت الكسوف كان منعني
ومكنتش اعترفت للي باعني
حبيته اكتر من حياتي بس يعني
ايه اخدت من اعترافي غير الجروح

...يا ريت حبك فضل في قلبي
سر عمري والاغلي عندي
وفضلت العمر كله وحدي
بدل جراح وهموم العمر وما بتروح

هى........جروح
طيب يلا روح وابعد عنى
انت حبى وانت همى
يعنى حبى ليك جروح
اوع تقول اوع تبوح...
...خلى جرحك يالا يروح

انســــــى قلبى
وومتقولش فين هتروح
بــــــــــس اعرف
قلبـــــى ليك باب مفتوح
وبحبك ديما هيبووووووووح

هو.....كان فين كلامك الجميل
لما لقلبي في يوم جرحت
ان قلت بحبك عمر طويل
خدت ايه غير بس صمت
باب ايه اللي فتحتي
. قلبك نسي ان اد ايه انتظرت
كنت بدق بابه عمري
والسنين عليه مرت
ومشيت ومش معايا اي رد
لسه فكر انه بابك
فتحه هينسيك عذابك
خلاص يا روحي مع السلامه
اصلك انت اللي بدأت

هى....... دى اخرتها........
دى نتيجه خوفى عليك
ده عمرى اللى فضل يحميك
ده قلبى دوس عليه
مادمت شايف
... مادمت حاسس
انه خانك مستنى ايه
دوس يالا واجنى عليه
حبك خان زى زمان
جى دلوقتى بتعتب ليه
انا هنسى حبى
وافضى قلبى
واعيش لوحدى
ومش هبكى يوم عليك
ومش هبكى يوم عليك

هو.....قلبك انتي انا ادوس عليه
وانا عمري كله كنت مستنيه
كنت ناوي اخضه في حضني
واعاهده انه مش هيسيبني
انا اد ايه حبيت عيونك
...ضحكتك حركات جفونك
واتمنيت في قلبي اصونك
بس رفضك كان عذابي
كان جروحي كان كتابي
وبدمي روحي كنت بكتب
هافضل حبيبك انا واتعذب
علشان تعيشي بعيد سعيده
قتلت قلبي وقلت لازم انا عنك ابعد


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق